Henvendelse

Henvendelser vedrørende leje af lokaler i Forsamlingshuset gøres bedst ved at benytte omstående lejeformular, eller henvendelse til:

Helle Poulsen, Ugerløse Forsamlingshus, Hovedgaden 2, 4350 Ugerløse

SE KALENDER NEDERST PÅ FORSIDEN

Telefon: 5310 4350

eller

E-post: booking@fubok.dk

Priser

Nedenstående takster for udlejning af Ugerløse Forsamlingshus er fastsat af bestyrelsen.

Depositum 1.500 kr. indbetales ved aftalens indgåelse. Ved manglende oprydning eller rengøring fratrækkes betaling herfor af det indbetalte depositum. Ved ’Ungefester’ betales et depositum på 3.000 kr.

Priser:

Hovedbygning (store og lille sal inkl. køkken og service):
 
Begravelseskaffe eller møde – max. 4 timer   800 kr.
Kursusdag, (hverdag), møde eller begravelse (8.00 – 17.00) på hverdage1.200 kr.
Hverdage (fra 17.00 til 17.00 næste dag)1.500 kr.
Fredag/lørdag (fra fredag 10.00 til lørdag 11.30)1.800 kr.
Weekend (fra lørdag kl.12.00- til søndag 11.30)2.800 kr.
Weekend (fra fredag 17.00 til søndag 11.30 eller fra lørdag 12.00 til mandag 12.00)3.500 kr.
Weekend (fra søndag 12.00 til mandag 12.00)1.800 kr.
Nordfløjen (inkl. anretter-køkken og service)
 
4-Timers møde  600 kr.
Hverdage (fra 17.00 til 17.00 næste dag)1.000 kr.
Kursusdag (Hverdage), møde eller begravelse (8.00 – 17.00)1.000 kr.
Fredag/lørdag (fra fredag 10.00 til lørdag 11.30)1.500 kr.
Kort weekend (fra lørdag 12.00 til søndag 11.30)2.000 kr.
Lang weekend (fra fredag 17.00 til søndag 11.30 eller fra lørdag 12.00 til mandag 12.00)2.800 kr.
Weekend (fra Søndag 12.00 til mandag 12.00)1.500 kr.

Der er endvidere mulighed for at bestille rengøring for 1.000 kr, visse dage dog ikke muligt.

Taksten for rengøring efter ungdomsfest er 1.500 kr.

Priser for udlejning i andre perioder eller andre specielle ønsker aftales inden lejemålets indgåelse mellem beboer- og kulturhusets bestyrelse og lejer. Lejekontrakt påføres det aftalte beløb.

Indbetaling af lejen foretages til Sparekassen Sjælland-Fyn – reg.nr.: 0520 kontonr.: 0000974201 med angivelse af faktura nummer seneste 30 dage før lejedatoen. (Du modtager en faktura til at indbetale på.)

Når man har betalt depositum bekræfter man vores lejebetingelser herunder:

LEJEBETINGELSER:

AFBESTILLING:

  • Ved afbestilling senere end 1 måned før reservations datoen mister man sit lejebeløb og får kun depositum tilbage.
  • Ved afbestilling senere end 1-3 måneder før reservations datoen mister man sit depositum
  • Ved afbestilling over 3 måneder til reservations-datoen får man hele depositummet  retur.

 

Service, borde og stole som det forefindes er indeholdt i prisen. 

Lejer medbringer selv viskestykker og håndklæder.

Lejer står for al oprydning, opvask, aftørring af borde, fejning og vask af gulvet inkl. toiletterne jf. ordensregler. 

Rengøring kan tilkøbes for kr. 1.000, og aftales ca. 2 måned før arrangementet. Er ordensreglerne ikke fulgt kan foreningen fradrage 500 kr. i depositum. Skulle lokalerne kræve ekstra oprydning eller rengøring udover det forventelige, vil lejer blive opkrævet et ekstra beløb på kr. 1.500 til dækning af dette. 

OBS. Ønsker man at overnatte i bygningen skal der søges tilladelse her:  https://holbaek.dk/borger/teknik-og-miljoe/beredskab/midlertidig-overnatning/

Lejer er ansvarlig for evt. myndighedstilladelser, der knytter sig til lejers arrangement.

Nøglen hentes og afleveres efter aftale med Lone Larsen fra bestyrelsen tlf. 21 34 46 45 (hverdage mellem 14.00 og 17.00) HUSK AT AFTALE VEDR. NØGLE SENEST TORSDAG FØR ARRANGEMENTET, hvis det er weekendleje.