Huset drives af lokale frivillige, med tilskud fra generøse sponsorer. Uden disse bidrag og de mange frivilliges store arbejdsindsats ville stedet ikke eksistere i dag.
Formelt drives huset som en forening med en bestyrelse, der vælges på den årlige generalforsamling. Alle kan blive medlem af foreningen ved at indbetale et beløb efter evne, til foreningens konto. Indbetalinger og sponsorbidrag går, sammen med indtægter ved udlejning, udelukkende til at støtte driften, så ved at melde dig ind er du med til at hjælpe stedet med at overleve som Beboer- og Kulturhus.
FAKTURAER SENDES TIL FAKTURA@FUBOK.DK
I bestyrelsen:
Forsamlingshuset nummer | booking@fubok.dk | 5310 4350 | |
---|---|---|---|
Ted Douglas Hansen | Formand | 2630 5000 | ted@fubok.dk |
Helle Poulsen | Næstformand, økonomi | 6086 8778 | Helle@fubok.dk |
Sabine Vinter Günther | Referent | 5136 7526 | sabine@fubok.dk |
Winnie Skov Andersen | 2579 4094 | ||
Lone Larsen | Nøgleudlevering til lejere | 2134 4645 | Lone@fubok.dk |
Tommy Barkum | 2640 4026 | ||
Kirsten Christiansen | 5123 9530 | ||
Michael Larsen | Suppleant | 2048 2474 | |
Bank: Sparekassen Sjælland-Fyn – reg.nr.: 0520 kontonr.: 0000974201
CVR: 34 43 08 96